بیمار نارسایی کلیه با بدن متورم کردم زندگی آینده
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار نارسایی کلیه با بدن متورم کردم زندگی آینده

بیمار نارسایی کلیه با بدن متورم کردم زندگی PosteriorJack یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه قرقیزستان است، زمانی که او را به بیمارستان ما تمام بدن او به طور جدی متورم بود، آمد و سپس وزن خود را 107kg بود. بنابراین او تمایل بسیار کمی، او اشکال در تنفس، که حتی نمی تواند خود را در پشت دروغ بود.

پس از یک دوره درمان، کم به 101 کیلوگرم وزن را می توان از فرم زیر دیده می شود.

او اشتها خود را به عقب این است که شما آماده برای لذت بردن از ناهار خود را!

در حال حاضر او بسیار خوشحال به درمان چینی ما، به دلیل انجام آن درمان که می تواند به دست آورد تا حد زیادی برطرف شده است، چه تر است، آن راحت است و در تمام صدمه دیده است. تصاویر زیر گرفته می شود در هنگام ساخت حمام درمانی پا، لبخند بر روی صورت خود را ببینید، ما می دانیم که بسیار این درمان لذت ببرید.

علاوه بر حمام درمانی پا، که درمان حذف سموم، که یکی از موثرترین درمان برای بیماری های کلیوی نیز می شود. با از بین بردن مواد زائد را از خون، این درمان می تواند یک محیط خوب برای تعمیر کلیه، بنابراین ایجاد، برای از بین بردن نشانه های بیماری کلیه از ریشه.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا ترک پیام زیر یا Whatsapp: +8615732170898 به طور مستقیم، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: